استعدادهای بی‌نظيری در زمينه شعر و قصه‌های قرآنی در استان لرستان وجود دارد
حفظ مفهومي كاربردي قرآن كريم
تربيت مربي حفظ مفهومي كاربردي قرآن كريم

 
 همتی:
واقعاً می‌توان گفت برخی از آثار با آثار اساتيد شعر و قصه كودك كشور برابری می‌كند و می‌توان با برگزاری دوره‌های تخصصی آن را تقويت كرد

همتی با اعلام اين مطلب كه استعداد در ساير شهرها نيز بسيار زياد است، گفت: البته آنچه مهم است، كشف اين استعدادها و بروز آن است كاری كه من به عنوان مدرس انجام می‌دهم فقط نشان دادن اين استعدادها و توانمندی‌ها به خود افراد است كه می‌تواند مقدمه خوبی برای شكوفايی اين استعدادها باشد.

ممتحن و مدرس دوره‌های تربيت معلم پيش‌دبستانی اليگودرز و خرم‌آباد با اعلام اينكه امروز يكی از مشكلات كشور نبود منابع مورد نياز مفاهيم دينی در قالب‌های مورد پسند كودكان در جامعه است، ادامه داد: ما در همين چند روزی كه از تشكيل دوره می‌گذرد، مشاهده كرديم كه استعدادهای بی‌نظيری در زمينه شعر و قصه‌های قرآنی كودك در استان لرستان وجود دارد كه در صورت توجه مسئولان، می‌تواند نويدبخش آينده‌ای درخشان باشد.

وی با بيان اينكه برخی از اشعار و داستان‌های ارائه شده توسط شركت‌كنندگان در اين شهرها بسيار تحسين‌برانگيز است، گفت: واقعاً می‌توان گفت برخی از آثار با آثار اساتيد شعر و قصه كودك كشور برابری می‌كند و می‌توان با برگزاری دوره‌های تخصصی آن را تقويت كرد.

مؤلف كتاب‌های قرآن پيش‌دبستانی سازمان دارالقرآن الكريم كشور با بيان اينكه با مسئولان سازمان دارالقرآن و مركز هماهنگی، توسعه و ترويج فعاليت‌های قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اين زمينه رايزنی‌هايی را آغاز كرده است، افزود: به جای پرداختن به كارهايی كه در اولويت نيستند، می‌توان اين استعدادها را شكوفا كرد.

همتی همچنين با اظهار نگرانی از توجه صرف به حفظ و قرائت در كشور گفت: هم‌اكنون خادمان قرآن فقط كسانی هستند كه اساتيد حفظ و قرائت هستند ليكن مربيان و معلمان قرآن پيش‌دبستانی كه با مشقت و فعاليت بسيار زياد كودكان را با قرآن مأنوس می‌كنند و هم نقش معلم، هم نقش مربی و هم نقش مشاور را دارند، در نظر گرفته نمی‌شوند و اين خود ظلمی بسيار عظيم است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

سلام خيلي خوش آمديد من در اين وبلاگ قصد دارم تدريس هاي روزانه خودم در زمينه تدريس قرآن به مربيان و معلمان را قرار دهم اميدوارم مفيد باشد. لطف كنيد و نظرات خود را براي من ارسال نماييد.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حفظ مفهومي كاربردي قرآن كريم و آدرس quran12.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 262
بازدید کل : 85294
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->